2014. jan. 8.

Magyar Könyvek Viadala 2013: Holnaptól indul a szavazás


Korábban már írtam erről az igencsak újszerű és szerintem hasznos kezdeményezésről és ígértem, hogy amint lesznek konkrétumok, arról is tájékoztatni foglak titeket. Nos, lezárult a jelölési időszak és összesítve lettek a szavazatok, ami azt jelenti, hogy minden kategóriában meghatározásra kerültek a jelöltek. Holnaptól indul útjára a szavazási időszak, amiben már Tiétek lesz a főszerep, innentől minden csakis rajtatok múlik, hogy kit gondoltok legjobbnak az adott kategóriában vagy szerintetek ki érdemli meg a győzelmet.

Minden kategóriában öt jelölt lesz, kivéve az egyiket, közülük lehet majd választani, egy kategóriára három hétig lehet majd szavazni. Mivel már letisztázódtak a kategóriák, így gondoltam bemutatom nektek melyek lettek a véglegesek és egy kis érdekességként elmondom, hogy én, mint az egyik nomináló blogger kit jelöltem az adott kategóriában.

1. Az év legszebb könyvborítója
A szavazás időtartama: január 09. - február 02.
Eredményhirdetés: február 03. hétfő

Jelöltem volt: Benina: Milan könyve

2. Az év fordítója
A szavazás időtartama: január 11. - február 04.
Eredményhirdetés: február 05. szerda

Jelöltem volt: Kamper Gergely (Cassandra Clare: Elveszett lelkek városa)

3. Az év mesekönyve
A szavazás időtartama: január 13. - február 06.
Eredményhirdetés: február 07. péntek

Jelöltem volt: -

4. Az év ifjúsági könyve
A szavazás időtartama: január 15. - február 09.
Eredményhirdetés: február 10. hétfő

Jelöltem volt: Benina: Milan könyve

5. Az év legszebb szépirodalmi könyve
A szavazás időtartama: január 17. - február 11.
Eredményhirdetés: február 12. szerda

Jelöltem volt: -

6. Az év legjobb szórakoztató regénye
A szavazás időtartama: január 20. - február 14.
Eredményhirdetés: február 15. szombat

Jelöltem volt: -

7. Az év elsőkönyves debütálása
A szavazás időtartama: január 23. - február 16.
Eredményhirdetés: február 17. hétfő

Jelöltem volt: Vivian Holloway: Pokoli szolgálat

8. Az év írónője
A szavazás időtartama: január 25. - február 18.
Eredményhirdetés: február 19. szerda

Jelöltem volt: Benina

9. Az év írója
A szavazás időtartama: január 27. - február 20.
Eredményhirdetés: február 21. péntek

Jelöltem volt: Frei Tamás

10. Az év könyve
A szavazás időtartama: január 29. - február 23.
Eredményhirdetés: február 24. péntek

Jelöltem volt: Benina: Milan könyve

Majd meglátjuk, még én sem tudom, hogy ezek közül ki hol került be a top 5-be, ez még számomra is meglepetés lesz. Tehát holnap indul az első kategóriának a szavazási ideje. Remélem sokan részt vesztek a szavazásban, hiszen egyéb érdekességek és nyereményjátékok is várnak rátok.

Minden további információt megtalálhattok ezen az oldalon a Magyar Könyvek Viadaláról. És ha még esetleg nem tettétek volna meg, akkor lájkoljátok a hivatalos Facebook oldalt, hogy ne maradjatok le semmiről sem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...