2013. aug. 14.

Vámpírakadémia: Vértestvérek: Első képek a filmből+ teaser videó!!!


Fogalmam sincs, hogy ez most valódi filmes plakát, vagy csak egy fanmade, de nekem nagyon tetszik, így kiraktam ide. A lényeg, hogy végre vannak híreink a készülő Vámpírakadémia: Vértestvérek című filmmel kapcsolatban, amit én személy szerint nagyon várok.

Elsőnek kaptunk három képet a filmből:


Aztán pedig az első teaser trailert:


Megjegyzés: Tudom, hogy ez még csak ez első teaser videó, és tetszik meg minden, de azt nem értem miért Lissat helyezték a központba. Miért nem Roset? Alig volt Rose és Dmitrij jelenet.... :( De annak legalább örülök, hogy láthattuk Christiant, akivel teljesen elégedett vagyok..... remélem olyan aranyosak lesznek együtt Lissaval a filmben, mint a könyvben..... :)
+ Bízom abban, hogy a filmben is ilyen rockosabb zenék lesznek majd, mint a teaser videóban. :)

Ennél boldogabb nem lehetnék, a képek és a videó is csak jókat ígér. Persze nem akarom elszólni magam, remélem jó lesz a film, és nem kell benne csalódnom. :)

További képek a filmből! (Folyamatosan ide fogom gyűjteni, amit találok.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...