2014. aug. 4.

2014 legjobban várt filmjei 2.


Gondoltam itt az ideje ennek a posztnak, mert már egyre jobban közelednek a premierek, és mielőtt mozikba kerülnének, szerettem volna nektek megmutatni, hogy mely filmeket várom idén a legjobban. Három olyan film van, amire nagyon kíváncsi vagyok, és ebből kettőt 100%, hogy a moziban fogok megnézni. (A Zafírkéket csak azért nem, mert azt nem adják a magyar mozik, így kénytelen vagyok online nézni.)

1. Zafírkék

A Rubinvöröst se adták a magyar mozik, így gondolom a folytatást se szándékozzák, ami legyen csakis az ő bajuk, mert rengeteg bevételtől esnek el. Nem értem, hogy miért nem adnak egy filmet csak azért, mert német, és nem amerikai. A Rubinvörös film nekem tetszett, jó, persze voltak változtatások, de én a könyvet már olyan rég olvastam, hogy nem emlékeztem mindenre, így engem nem zavart annyira, mint másokat.
A lényeg, hogy már a hónapban érkezik a Zafírkék a német mozikba, DVD-n pedig pár hónap múlva akár mi is megnézhetjük, igaz még mindig csak feliratosan. A Zafírkék könyvre se emlékszem már annyira, így a filmnek megint majdnem tiszta lappal indulok neki. Remélem lesz legalább annyira jó, mint a Rubinvörös volt. :) Ja, és én Xemeriust várom a legjobban, nagyon kíváncsi vagyok, hogy oldják meg őt.
(Egyetlen kérdésem van csak, Gideonnak miért lett hirtelen rövid a haja? Neki nem végig hosszú haja van?!)

Németországi premier: 2014. augusztus 14. (Nálunk nem vetítik a mozik.)

Előzetes:














2. Az Útvesztő

Nem tudom, hogy észrevettétek-e, de a szívem csücske James Dashner könyve, annyira, hogy még rajongói oldalt is indítottam hozzá a húgommal. Így nyílt titok, hogy az év egyik legjobban várt filmje nálam Az Útvesztő.
Nem akarom elbízni magam, és azt mondani, hogy siker lesz a film, mert hát ezt sosem lehet előre tudni. Pl. a Csontváros is nagyon bukott, pedig én arról azt hittem, hogy irtó nagy siker lesz, és mégse érdekelt szinte senkit.
Remélem Az Útvesztő megfogja a közönséget, és sokak érdeklődését felkelti. Az biztos, hogy én ott leszek az első nap a moziban, ha semmi más nem jön közbe. Eddig elégedett vagyok az előzetessel, és jónak ígérkezik a film... csak ne kelljen csalódom.

Magyar premier: 2014. szeptember 18.

Előzetes:


3. Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott 1. rész
A legelső disztópia könyvsorozat, amit olvastam, és a legelső kedvencem, amit máig imádok. Az első két film remek könyvadaptáció lett annak ellenére, hogy néhány dologban "hollywood-osították" a történetet, így nem kérdés, hogy iszonyatosan várom az utolsó két filmet.

Én azok közé tartozom, akik indokoltnak látják az utolsó könyv két filmre történő szétszedését, hisz olyan sok minden történik, hogy így nem kell szinte semmit se kell kihagyni, amiért fájna a szívem. Sőt, sokkal többet láthatunk ismét a Kapitólumból és így Peeta rabságban töltött napjaiból. Remélem egy izgalmas résznél vágják ketté a történetet, bár nekem ötletem sincs, hogy lehetne ezt normálisan megoldani, így bízom a készítőkben.

Magyar premier: 2014. november 20.

Előzetes:

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...