2012. dec. 14.

A nyomorultak: 5 kivágott klip


Egy napon belül két poszt, azt hiszem ilyet se csináltam még. Ma nagyon ráérek és van is miről posztolnom. Vizsgára kellene tanulnom, de nincs kedvem, így inkább egy kis véleménynyilvánítás mellett döntöttem.
A mostani téma a közelgő A nyomorultak film. Kiadtak 5 hivatalos kis részletet a filmből, melynek magyar premierje ha jól tudom karácsonykor lesz. Ám sajna én akkor otthon leszek vidéken (ahogy a Pestiek mondanák), így csak januárban tudom megnézni, ha jövök vissza a fővárosba. Addig maradnak ezek a kis részletecskék és a várakozás.
Elsőnek azonban kirakom a hivatalos előzetest immár magyar felirattal, mert ha jól emlékszem akkor múltkor még nem volt hozzá felirat.
Itt is van íme, kedvezve azoknak, akik esetleg nem olyan jók angolból.

Na és akkor most nézzük a kis részleteket, itt is vannak:






Igen, minden főbb szereplőről kaptunk egy kis részletet. Fantine dala tetszik, Anne Hathaway szerintem csodálatosat fog alakítani. Aztán ott van Eponine, aki személyes kedvencem és nagyon megható a szám, amit énekel. Na meg persze Jean Valjean és Javert duettje sem utolsó. Már imádom Crowe rekedtes és mély hangját. Szerintem nagyszerű Javert lesz.
Viszont Cosette és Marius... jaj, jaj, míg Eddie Redmayne nem is annyira idegesítő (mert tök helyes így elnézem neki a fura hangját), de Amanda Seyfried nyávogása már az agyamra megy, pedig még csak pár sort énekelt. Valahogy a Mamma Mia-ban nem tűnt fel, hogy ilyen kényes hangja lenne, vagy talán már túl rég láttam a filmet és nem emlékszek rá.

Mindenesetre nagyon várom a filmet és tiszta balszerencse, hogy csak januárban tudom megnézni, de majd csak kibírom valahogy. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...