2014. dec. 31.

2014 év végi értékelés: LEGJOBBAK


Az év utolsó napján pedig érkezzenek a legjobbak. :)

1. LEGJOBB FILM



Nekem ez volt a kedvenc filmem idén, szerintem nem kell senkinek se magyaráznom, hogy miért. Nagy rajongója vagyok a könyvnek, és épp ezért mindennél jobban vártam a filmet. Nagyok voltak az elvárásaim, amit azért nem tudott a film teljes mértékben teljesíteni, de számomra akkor is nagy élmény volt, akárhányszor csak megnéztem.

2. LEGJOBB SOROZAT



Az idei év vitathatatlanul egyik legjobb sorozata, amit szintén nagyon vártam és szerencsére eddig még nem kellett benne csalódnom. Az első évadot imádtam, amint az értékelésben láthatjátok, és eddig még a második évad is bejön, holott kissé lassabban haladnak az események, mint az elsőben. 2015 januárban érkezik a második évad második fele, amit nagyon várok.

3. LEGJOBB KÖNYV(SOROZAT)



Ezt se kell nagyon magyaráznom. Ha még nem kezdtetek volna bele ebbe a remek könyvsorozatba, akkor minél hamarabb pótoljátok be, mert megéri. Ilyen egy izgalmas felnőtt urban fantasy.

+ AZ ÉV MEGLEPETÉSE



Véletlen találtam rá erre a rajzfilmre, de annyira tetszett, hogy tudtam ez az idei év meglepetése számomra. Nem hittem volna, hogy az Under the Red Hood után érkezik még egy ilyen érdekes és megkapó Batman rajzfilm, de sikerült megcáfolniuk. Az Assault on Arkham hangulata teljesen más, mint az előbbié, de van annyira jó. Batman rajongóknak kötelező.

Ez volt az idei utolsó évértékelő bejegyzés. Jövőre találkozunk ugyanitt. Addig is...

BOLDOG ÚJÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK! :)


2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...