2013. szept. 15.

2013 legjobban várt filmjei 3.


Most jöttem rá nemrég, hogy idén még nem fejeztem be az "év legjobban várt filmjei cikksorozatot", a korábbi filmek már mind kijöttek a moziban, mindent megnéztem és írtam róluk kritikát. Idén már csak három film van, ami engem különösképp lázba hozott, bízom benne, hogy mindegyiket sikerül majd moziban megnéznem, ha meg nem, akkor majd később érkezik róluk a kritika. :)
Ez a három pedig a következő:

1. Carrie
Nagyon megtetszett a film előzetes korábban, így ennek hatására olvastam el a könyvet, ami úgy nagyjából bejött, épp ezért várom a filmet.
Nem láttam a régi 1970-es filmet, és bevallom nem is érdekel, én ezt az új remaket minden összehasonlítástól függetlenül akarom majd megnézni és véleményt alkotni róla. Már a könyvre se emlékszik részletekben, persze a fő esemény még megvan, épp ezért megpróbálom teljesen különálló filmként kezelni, és meglátjuk úgy, hogyan fog teljesíteni nálam.

Szerintem nagyon jó lett a casting, Julianne Moore érdekes lesz, mint Carrie bigottan vallásos anyja, Chloe Grace Moretz számomra még nem annyira ismerős, de várom mit teljesít. Sokan azon panaszkodtak, hogy Moretz túl szép Carrie karakteréhez, de szerintem nem a külső a lényeg, hanem hogy a lány félénkségét, esetlenségét jól tudja hozni, az meg az előzetes alapján menni fog.

A film októberben érkezik, magyar bemutató dátuma, ha helyesek az információim: október 17.
Előzetes:















2. Thor 2.: Sötét világ
Az első film bejött annyira, hogy várjam a folytatást, na meg persze imádtam a Bosszúállókat és a két film után Thor és Loki lett a kedvenc egymással szemben álló és harcoló testvérpárosom.

Az előzetes alapján a Thor 2. része sokkal grandiózusabbnak és izgalmasabbnak ígérkezik, mint az első film, és sokkal komolyabbnak is, bár azért remélem a kis poénkodások megmaradnak az első részhez hasonlóan. Ahogy látom, most a történet inkább Asgardban fog játszódni, nem a Földön, ami nagyon izginek ígérkezik, az első részben ugyanis hiányoltam Asgard részletesebb bemutatását.

Szerencsére az összes színész visszatért a folytatásra, bár mikor elsőnek láttam az előzetest, csak annyit ragadt meg bennem, hogy mindenki (főképp Thor és Loki) elfelejtett fodrászhoz menni. Azok a hajak, valami borzalmasak, de a moziban majd próbálok nem arra figyelni.
Ha jól tudom 3D-ben érkezik a Thor folytatása, hazai bemutató dátuma elvileg: november 14. (Jobban örülnék, ha nem 3D lenne, bízom benne, hogy valamelyik moziban meg lehet majd nézni normálisan is... vagyis 2D-ben:)

 1. előzetes:















2. előzetes:















3. Az éhezők viadala 2.: Futótűz
Nem kérdés, hogy ezt moziban fogom megnézni, a három közül erre biztosan elmegyek, ha törik, ha szakad. Imádom a könyveket, és noha az első részből készült film az elején nem tetszett, sokadik megnézésre kedvenc lett.

Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz a második film, az eddig megjelent két előzetes igen biztatónak tűnik, és az új szereplők cactingjára se lehet panasz. Várom, hogy milyenek lesznek az új karakterek, főképp Finnickre és Johannara vagyok kíváncsi, nagyon remélem, hogy egyiküket se rontották el... és remélem Finnick olyan lesz, mint a könyvben volt.

Magyar bemutató időpontja: november 21. Remélem a film marad feliratosan, ahogy az első részt is vetítették tavaly a mozikban, szinkronosan nem láttam, és nem is tervezem. :)

1. előzetes:















2. előzetes:















Ezzel a három filmmel bezárólag ennyi lett volna az idei lista. Ahogy látom előre, jövőre ugyancsak rengeteg jó film lesz, amiket mindenképp meg akarok nézni, a legtöbb természetesen könyv- vagy képregényadaptáció. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...