2017. júl. 8.

Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót színesen (honnan indultam?)


A Maxim Kiadótól nemrég kaptam egy példányt a frissen megjelent Nyírd ki ezt a naplót színesen-ből. Mikor megkerestek a kérdéssel, hogy szeretnék-e belőle, akkor rögtön igent mondtam, mert már hallottam ezekről a kreatív könyvekről, csak még valahogy nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam őket. Nagyjából tudtam miről van szó, mégis mikor kézhez kaptam, elsőnek nem jutottam szóhoz, annyira imádtam azt, ahogy kinéz és persze a belső tartalmat is.

Végiglapozgatva érdeklődve szemeztem a jobbnál jobb és egyre kreatívabb feladatok közt. Ha valaki még nem ismerné a könyvsorozatot, a Nyírd ki ezt a naplót könyvek tulajdonképpen nem igazi könyvek, hanem kreatívan szórakoztató "füzetek". Lényegük, hogy minden egyes oldalon egy kisebb kihívást vagy feladatot teljesítve bárki kiélheti kreativitását, és a feladatok teljesítésének maga a könyv sínyli meg a következményét. Ha jól megdolgozod, a végére érdekes látványt fog nyújtani. Én roppant kíváncsi vagyok mi lesz belőle a végére. Most jutottam el nemrég odáig, hogy szereztem kellékeket és eszközöket a munkához, hogy minden oldalát átlapoztam. Tehát most fogok belekezdeni.... Ki fogom nyírni a naplót! :)

Még mielőtt elkezdeném e nemes feladatot (amihez majd húgom is lelkes segítséget nyújt!), hozok pár képet a könyv induló állapotáról. Roppant színes kiadvány, ötletes kihívásokkal, igazi színes egyéniség! Nem tudom mikorra végzek vele... de ha "kinyírtam", akkor hozok képeket a végső állapotról és leírom tapasztalataimat és élményeimet vele kapcsolatban.

Szóval... innen indul minden...







A könyvet köszönöm a Maxim Kiadónak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...