2015. okt. 23.

Liebster Award díjat kaptam!


Korábban is kaptam már díjakat és mindig leírtam hozzá, hogy mennyire szeretem az ilyet és hogy mennyire szeretek a kérdésekre válaszolni, mert így egy kicsit jobban megismerhettek engem. Egyik kedves olvasóm, Vegazus, a Könyvsarok oldal bloggere tisztelt meg ezzel a díjjal, amit még egyszer szeretnék megköszönni neki. :)
(Kicsit sokáig tartott mire eljutottam odáig, hogy válaszoljak a kérdésekre, de nemrég volt egy kis időm, így végre megcsináltam.)


De hogy miről is van szó tulajdonképpen?

A szabályok:
- Írd meg, hogy kitől kaptad a díjat, linkeld be a posztodba a blogját!
- Írj 10 olyan dolgot magadról, ami nem köztudott!
- Válaszolj a jelölő személy által feltett kérdésekre!
- Nevezd meg az új jelölteket és tegyél fel tíz kérdést nekik!
- Értesítsd a blogokat arról, hogy díjat kaptak tőled!

10 dolog rólam, ami nem köztudott:
  1. Van egy fekete macskám.
  2. A húgom a legjobb barátom.
  3. Utálom a paradicsomot, de a ketchupot viszont néha megeszem.
  4. Az utóbbi egy évben életmódot váltottam és elkezdtem rendszeresen futni, így fogytam 10 kilót.
  5. Kicsit magamnak való vagyok, és egyébként szeretek egyedül lenni.
  6. Utálom a kutyákat. Kicsit félek is tőlük.
  7. Nem eszek cukrot.
  8. Be akarom egyszer vörösre festeni a hajam. (Egyébként sötétbarna színű.)
  9. Régebben társastáncra jártam 8 évig.
  10. Reggeli pacsirta vagyok. Mindig is könnyebben ment a korán kelés, mint az, hogy későn sokáig fent maradjak.

Íme a kérdések, amikre válaszolnom kell:


1. Mi alapján választod ki, hogy melyik könyv olvasásába kezdj bele?

Nagyjából három könyvet szoktam mindig előre tervezni, és azok között pedig aszerint választok, hogy épp melyikhez van kedvem. Ha van friss megjelenés, amit régóta várok, azt rögtön előre veszem és minden mást háttérbe szorít, amíg ki nem olvasom.

2. Minden könyvről írsz, amit olvasol?
Igen. Épp ezért válogatom meg nagyon, hogy mit olvasok. (És gyakran még így is mellélövök.)

3. Ragaszkodsz-e hozzá, hogy megnézd a könyv alapján készült filmet, ha a regényt olvastad?
Igen. Próbálom megnézni az összes könyvadaptációt, főleg azokat a könyvből készülteket, amiket szerettem.

4. Hol és mikor szoktál leginkább olvasni?
Hétköznap inkább este van időm, vagy késő délután. Szabadnapokon pedig délelőtt is szoktam olvasni.

5. Szoktál-e fanfiction-t olvasni, vagy írni?
Nem szoktam olvasni, sem írni.

6. Ha egy új könyv nagyon népszerű lesz, akkor Te is hamarabb akarod olvasni, vagy pont hogy csökkenti az olvasási kedvedet a nagy felhajtás? Miért?
Nem a népszerűségétől függ, hogy el akarom-e olvasni. Hiába népszerű, ha engem nem érdekel, vagy tudom, hogy nekem az nem fog tetszeni. Akkor biztos nem olvasom. Viszont ha van egy népszerű könyv, amit én is szeretek, vagy amit én is mindenkihez hasonlóan várok, akkor természetesen, hogy én is mihamarabb olvasni szeretném.

7. Az olvasáson kívül milyen egyéb hobbid van még?
Filmeket és sorozatokat nézek. Rendszeresen futni szoktam. Az Útvesztő rajongói oldalt vezetem a húgommal együtt. (Bár mostanában inkább csak egyedül vezetem, mert húgom nem nagyon ér rá.)

8. Általában hogyan szerzed be a könyveket, amiket olvasol?
Megveszem, könyvtárból kölcsönzöm vagy kölcsönkapom valakitől. (És bevallom néha egyéb forrásból is, amire nem vagyok büszke, de hát iszonyat drágák a könyvek.)

9. E-könyv, vagy hagyományos papírkönyv?
Mindkettőt szeretem, és mindkettőből sokat olvasok. Mindkettőnek meg van a maga előnye és hátránya.

10. Magyar író vagy külföldi író?
Még mindig van némi ellenérzésem a magyar írókkal szemben, így inkább a külföldiek felé hajlok.


Remélem nem baj, de én most nem szeretném senkinek se tovább adni a díjat.
Azért jól szórakoztam, miközben kitöltöttem a kérdéseket.
Még egyszer köszönöm szépen, Vegazus! :)

4 megjegyzés:

  1. Én most járok hetedik éve társastáncolni, örülök, hogy találtam valakit, aki űzte ezt a "sportágat". :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már régen táncoltam. Igazából általános iskolában és gimiben jártam, és 10.-es koromban hagytam ott, mert a végére megutáltam az egészet a társaság miatt. Pedig épp akkor kezdtünk el járni versenyekre, tehát jó lett volna, de az emberek miatt már semmi kedvem nem volt járni az órákra, így végül ott hagytam.
      De azért magát a táncot mindig szerettem, és ha tehetem, akkor a tévében ma is szívesen nézek társastánc versenyeket. :)

      Törlés
  2. Nagyon örülök, hogy kitöltötted, Anna! :)
    (A paradicsommal sokáig én is ugyanígy voltam, de mostanában a kis szemű paradicsomot elkezdtem megszeretni.)
    És gratulálok a 10 kiló leadásához!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen. Mindig jó móka az ilyeneket kitölteni, és remélem nem baj, hogy nem adtam tovább, de nem nagyon lett volna kinek. :)

      És köszi a gratulációt, bár mondjuk azt hozzátenném, hogy az a 10 kiló annyira nem látszik meg, inkább csak "formásodtam", mert előtte se voltam azért valami kövér. Meg sokkal fittebb lettem, és jobb az állóképességem a rendszeres futás miatt. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...