2012. nov. 15.

Csontváros hivatalos trailer (Avagy hol van Magnus???)


És a hivatalos poszterrel egyidőben meg kaptuk az első hivatalos előzetest is a filmhez. Elsőnek azt akarom megjegyezni, hogy imádom az összes TMI színészt, a stábot és a készítőket, annyira szeretik a rajongókat, annyira kedvesek és közvetlenek velük, amit én még sehol máshol nem tapasztaltam. És alig egy-két héttel a forgatás befejezése után már egy igazi trailer-el leptek meg minket... amire szintén nem láttam még ezelőtt sehol sem példát.

Íme a Csontváros első hivatalos előzetese: (ezen a linken meg tudjátok nézni, egyébként eredetileg az MTV honlapján található, reméljük a youtube linket nem törlik le hamar).
http://www.youtube.com/watch?v=rReQWQ1Nzzo

FRISSÍTVE!
Már elkészült a magyar feliratos verzió, amit itt nézhettek meg:


Gondolataim az előzetessel kapcsolatban:
IMÁDOM!!!!!!!
Minden van benne amit egy jó előzetesnek tartalmaznia kell, szépen bevezetik a történetet, felkeltik az érdeklődést, kapunk itt akciót, rejtélyt, (majdnem) minden egyes szereplő feltűnik a képernyőn, ha csak egy rövid kis időre, de akkor is... hatásfokozó zene megy alatta... tényleg minden rendben van. És akárki akármit mond Jamie nagyszerű Jace lesz... már az előzetesből egyértelműen látszik.
Csak egy szívfájdalmam van... HOL A FENÉBEN VAN MAGNUS? Őt miért nem lehetett legalább egy gyors képkockában bemutatni? Rajta kívül mindenki szerepel, csak ő nem... tuti, hogy szándékosan húzzák az idegeinket (vagyis legalább az enyémet), hiszen Magnus az egyik legkedveltebb karakter a könyvben, és gondolom még nem akarják nekünk megmutatni milyen lett Magnus a filmben. Magnus nekem az abszolút kedvencem A végzet ereklyéi könyvekben, így rá voltam a legjobban kíváncsi... így emiatt kicsit csalódott vagyok, de remélem a következő előzetesben már benne lesz.

Mikor lesz már augusztus 23.-a?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...