2014. dec. 30.

2014 év végi értékelés: LEGJOBB KARAKTEREK


A mai napon a legjobb könyves karaktereket vettem górcső alá. :)

1. LEGJOBB NŐI FŐSZEREPLŐ

ANITA BLAKE


Ebben az évben kezdtem el olvasni az Anita Blake könyvsorozatot, és rögtön a kedvencemmé vált. Jelenleg a 8. résznél tartok és eddig egyik részben sem kellett csalódnom. Anita az egyik legtökösebb és legviccesebb női főszereplő, akivel könyvben találkozni lehet. Ha nem hisztek nekem, és még nem ismeritek a könyveket, akkor rögtön kezdjetek bele.

2. LEGJOBB FÉRFI FŐSZEREPLŐ

JOHN CLEAVER


A férfi kategóriában nem volt nehéz dolgom, mert rögtön John-ra gondoltam, nem nagyon akadt idén versenytársa. Igaz, hogy ő még nem férfi a szó szoros értelmében, hanem csak egy tinédzser fiú, de mégis annyira komplex és érdekes karakter, hogy a YA könyvek nagy részében található "húú de szexi, közben semmitmondó nyálficsúrokat" egyértelműen kenterbe veri. Dan Wells remek karaktert alkotott meg John személyében.

3. LEGJOBB PÁROS

ANITA BLAKE ÉS JEAN-CLAUDE


A párosok terén se volt nehéz választanom, és ha már Anita-t imádom önmagában, akkor szerintem nem nehéz kitalálnotok, hogy Jean-Claude-al együtt még jobban szeretem őket. Az egyik legjobb páros, akikkel felnőtt urban fantasy könyvben találkoztam. Mindketten erősek, érdekesek, karizmatikusak és bármit megtesznek azért, amit szeretnének. Jean-Claude így érte el, hogy Anita beleszeressen, és habár néha lehet kételkedni abban, hogy Jean-Claude tényleg szereti-e Anitát, szerintem ez nem kérdés. Igenis szeretik egymást. Remélem még sokáig együtt maradnak, mert nagyon szórakoztatók együtt.

* Holnap érkezik az utolsó értékelés, melyben a legjobbakat mutatom be nektek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...