2014. ápr. 21.

Liebster Award újból


Nemrég ismét kaptam egy díjat, ezúttal Annie-től, amit nagyon szépen köszönök. :)
Korábban már megkaptam egyszer ugyanezt a díjat, így remélem Annie nem haragszik meg rám, de most nem adnám tovább, mert korábban megtettem egyszer, és nagyjából ugyanazok lennének a jelöltjeim, annak meg semmi értelme, hogy nekik elküldöm még egyszer. :)
Persze a kérdésekre szívesen válaszolok.:)



Szabályok:
1) Tedd ki, kitől van a díj!
2) Írj magadról 11 dolgot!
3) Válaszolj 11 kérdésre!
4) Küldd tovább 11 bloggernek!

Magamról: (Nem vagyok valami húú de érdekes személy, de azért megpróbálok magamról 11 dolgot írni. :)
1. Egy éve végeztem a Budapesti Gazdasági Főiskola főiskola turizmus-vendéglátás szakán.
2. A főiskoláig nem szerettem olvasni, és aztán szerettem meg, mikor elkezdtem könyves blogokat nézegetni. Elkezdtem a sajátomat, és azóta megállíthatatlanul beleszerelmesedtem a könyvekbe.:)
3. A húgom a legjobb barátom.
4. Még nem voltam igazán szerelmes.
5. Most 23 éves vagyok.
6. Gimiben két legjobb barátom volt (a húgomon kívül), akikkel a középiskola elvégzése után megszakadt a barátságunk, mert mindhárman másfele mentünk továbbtanulni. Azóta bánom, hogy nem tartottuk a kapcsolatot.
7. Utálom a kutyákat, és imádom a macskákat. :D Két macskám van, az egyiket Toby-nak hívják, a másikat Dörminek.
8. Néha elég gyáva tudok lenni, ha új dolgok kipróbálásáról van szó.
9. Húgom szerint a legrosszabb tulajdonságom, hogy néha önző tudok lenni, de esküszöm, hogy próbálok változni.
10. Gimiben a kedvenc tantárgyam a történelem volt, és máig imádom a történelmet. Kedvenceim a történelmi filmek és sorozatok.
11. Ha egyszer be fogom festetni a hajam, akkor biztosan vörös lesz. :D


Kérdések:
1. Téged is sokkhatásként ért az Egmont kivonulása a magyar könyvpiacról?
Azért sokkhatásként nem ért, de meglepődtem. Igazából nem sok könyvet olvastam tőlük, csak Julianna Baggott Tiszták könyvét, és azt imádtam, így sajnálom, hogy nem jelenik meg magyarul a többi rész, de hátha valamelyik másik kiadó megveszi a jogokat és folytatják.

2. Van olyan könyvadaptáció amit jobbnak tartasz mint magát a regényt?
Nincs. Mindig a könyv jobb.

3. Kik a kedvenc íróid és miért? (legalább három szerzőt kérnék szépen)
  • Imádom Maggie Stiefvatert, mert olyan szépen tud írni, annyira tökéletesen meg tudja ragadni a hangulatot és a karaktereket a könyveiben, hogy ezzel mindig levesz a lábamról. (Hollófiúk Forever!!!)
  • Kimondottan kedvelem John Greent az elgondolkodtató (és általában tragikus végű) könyvei miatt, és mert szerintem egy irtó jópofa ember. Sokszor megnézem a videócsatornájára kirakott videóit és érdekes meglátásai vannak egy csomó dologról.
  • Cassandra Claret is szeretem, őt főképp a könyveibe csempészett eszméletlen humora miatt. (Na és persze Magnust se felejtsük el, akit neki köszönhetünk.)
4. Legkedvesebb dalod/dalaid amit/amiket könyvek által ismertél meg?
Ilyenek sajnos nincsenek, nem szoktam könyvek által zenéket ismerni meg. Ez lehet hülye kérdés, de egy könyv által, hogy lehet zenéket megismerni?

5. Legkedvesebb könyvsorozataid?
Nem tudom mennyit lehet írni, de felsorolok párat:

  • Anne Rice: Vámpírkrónikák
  • Cassandra Clare: A Végzet Ereklyéi (csak az eredeti trilógia!!!)
  • Suzanne Collins: Az Éhezők Viadala
  • George RR. Martin: Tűz és jég dala
  • Karen Marie Moning: Tündérkrónikák
  • James Dashner: Az Útvesztő
  • Laurell K. Hamilton: Anita Blake, vámpírvadász
  • Maggie Stiefvater: A Hollófiúk
6. Melyik a kedvenc évszakod?
A tavasz, mert akkor van a legkellemesebb idő.

7. Szereted az ünnepeket?
Az az ünneptől függ. A szülinapomat és a karácsonyt szeretem, meg az újévet. A többi szerintem felesleges és csak arra jó, hogy nem kell iskolába/dolgozni menni miatta. A húsvétot kimondottan utálom.

8. Voltál már cikis helyzetben amikor nyilvános helyen olvastál? (például egy vicces résznél hangosan felröhögtél, amikor pont a szénsavas üdítődet kortyolgattad, amiért minden szempár rád szegeződött)
Ilyen még nem történt, azért mert nem szoktam nyilvános helyen olvasni könyveket. Engem zavar a sok zaj, a bámuló emberek és minden egyéb. Én mindig a szobámban olvasok a lehető legnagyobb csendben, ami otthon lehetséges. (Néha összejön a csend, néha nem annyira.)

9. Moziba jársz vagy inkább letöltögeted a filmeket?
Ha kimondottan várok egy filmet, vagy nagyon szeretném megnézni, akkor moziba megyek. Imádok moziba járni, de a legtöbb film nem érdekel annyira, hogy pénzt adjak ki rájuk.

10. Könyv vagy e-book párti vagy?
Mindkettő jó dolog, mindkét formátumot szoktam olvasni, fele-fele arányban.

11. Melyik volt az eddigi legrosszabb könyv amit az idén olvastál?
Idén még nem fogtam ki olyan rossz könyveket. Remélem ez a továbbiakban is így marad. :)


Köszönöm szépen még egyszer a díjat! :)

1 megjegyzés:

  1. Szívesen, és köszönöm, hogy válaszoltál a kérdéseimre. :)
    A könyvek által megismert zenéket úgy értettem, amit még nem ismertél addig, amíg egy könyvben meg nem láttad a dal előadóját és címét.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...