2013. dec. 30.

2013 év végi értékelés: A LEGJOBB KARAKTEREK: Cat és Bones, V'lane, na meg Mac és Barrons


Az utolsó három napra akartam hagyni a három év végi értékelős posztot, de megcsúsztam vele, így ma ez a második, a legjobbak összegzése marad holnapra, az év utolsó napjára. Ebben az évben ismét rengeteg könyvet olvastam, így sok karakter közül lehetett választanom, mégis ahogy látni fogjátok majd, a legjobb karakterek ugyanabból a két könyvsorozatból kerültek ki. (Szerintem ez jelent valamit.) Nem szaporítom tovább a szót, akkor lássuk kiket imádtam a legjobban 2013-ban.

1. Legjobb női főszereplő: CAT CRAWFIELD (Jeaniene Frost: Cat és Bones vámpírvadász sorozat)




Szerintem nem kell magyaráznom miért ő nyert meg magának az idei női főszereplők közül a legjobban. Cat igazi karakán csaj, erős, okos, vicces. Minden meg van benne, amire egy női főhősnek szüksége van. Ja és ne felejtsük el, hogy övé a dögös és ugyancsak erős és vicces Bones. Hát ki ne irigyelné ezt a nőt?







2. Legjobb férfi főszereplő: V'LANE (Karen Marie Moning: Tündérkrónikák)


Lehet, hogy nem kellene, de én határozottan a főszereplők közé sorolom. Miközben olvastam a Tündérkrónikákat szinte végig döntésképtelen voltam, hogy tulajdonképpen kit szeretek jobban: Barronst vagy V'lane-t. Valahogy mégis a sunyi tündérherceg állt hozzám mindig közelebb, és az 5. könyv után végleg megnyerte a szívem, örökre lenyomva Barronst az én esetemben. Tudom, hogy sokan nem értitek, és sokan inkább Barronst kedvelitek, de nálam V'lane az örök favorit.




3. Legjobb páros: MAC ÉS BARRONS (Karen Marie Moning: Tündérkrónikák)+ CAT ÉS BONES (Jeaniene Frost: Cat és Bones vámpírvadász sorozat)

               Cat és Bones                                                               Mac és Barrons

Itt voltam rohadt nehéz helyzetben, mert az évben két olyan tökéletes párosról is olvastam, akik között képtelen voltam dönteni. Így nem is erőltettem meg magam, hanem mindkét párost győztesnek hirdettem meg a saját kis privát versenyemben.
Mindkét könyvsorozat nagy kedvencem lett, és a két párost kifejezetten imádom. Kicsit hasonlítanak egymásra, hiszen mindkettő kapcsolat bonyolult és izgalmas volt végignézni, ahogy egymásra találtak. Cat és Bones sokkal lazábbak, humorosabbak, mindketten vadászok, már az első könyv végén összejönnek és onnantól fogva borítékolható az örök szerelem köztük.
Velük ellentétben Mac és Barrons kapcsolata sokkal rögösebb úton bontakozott ki, csaknem a könyvsorozat végére jöttek össze végre valahára és egészen addig nem lehetett tudni mi lesz a vége a köztük kialakult vonzalomnak. Mac és Barrons sokban különböznek egymástól, teljesen más személyiségek, mégis együtt kell dolgozniuk, így végül megszeretik egymást.


Holnap az 2013-as év utolsó posztja az idei legjobbakat fogja bemutatni, legalábbis amelyek szerintem a legjobbak voltak. Vagyis megtudhatjátok, hogy számomra mi volt az év könyve, filmje, sorozata és újdonsága. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...