2013. jún. 26.

Bloglovin


Follow my blog with Bloglovin

Én is csak most hallottam arról, hogy a blogspot.hu Google Reader funkciója meg fog szűnni júliustól, vagyis ezt azt jelenti, hogy nem lehet majd látni az általunk feliratkozott blogok frissítéseit, és akinek saját blogja van, annak meg el fog tűnni az a funkciója, hogy "rendszeres olvasók".
Igazából nem nagyon értem ezt most miért kellett, és nem is akarom részletesen magyarázni, mi hogy van, ezen a linken részletesebben olvashattok a dologról, és akinek saját blogja van, annak pedig ajánlom, hogy jól nézze meg. :)

Én is kénytelen  voltam bevezetni a bloglovin-t a saját blogomra, így ha továbbra is a rendszeres olvasóim akartok maradni, vagy netán újak szeretnének feliratkozni hozzám, akkor ott a bloglovinos feliratkozásnál meg tudjátok tenni. (A bal oldalsáv legtetejére rakom ki, hogy jobban látható legyen.)

És előre is köszönöm mindenkinek, aki nálam marad és aki a bloglovinra is feliratkozik, és én kérek elnézést ezért a kis kellemetlenségért. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...