2012. máj. 21.

Bosszúállók

Mióta csak megláttam a Bosszúállók első trailer-ét alig vártam, hogy adják végre a mozik, mert pont egy olyan filmet ígért, amit kifejezetten szeretek. Imádom a képregény adaptációkat és most, hogy már láttam ez is a kedvenceim közé került.
A Marvel nagy vállalkozásba kezdett és olyat alkotott, amit még senki sem előtte. Több hőst hozott össze egy ugyanazon alkotásba, van itt Vasember, Hulk, Thor, Amerika Kapitány, Fekete Özvegy és Sólyomszem. Ők alkotják a Bosszúállók csapatát. Be kell vallanom az egyéni filmjeik közül, én csak a Thor-t láttam, az nagyon tetszett, a Vasembert és az Amerika kapitányt többször próbáltam megnézni, de szerintem borzasztó unalmasak voltak, így inkább feladtam.

Ezzel szemben a Bosszúállók mindent vesz! Nekem nagyon bejött! Elsőnek lássuk, miről szól a történet.
Loki – Thor testvére, akiről azt hitték, hogy meghalt – életben van és egy újabb gonosz tervet szövöget egy távoli földön kívüli fajjal, minek következtében le akarja igázni az emberiséget, hogy aztán ő uralkodhasson felettük. A Shield ügynökség vezetője pedig kitalálja, hogy össze kell hozniuk egy csakis szuperhősökből álló csapatot, akik képesek lesznek Loki fölött győzedelmeskedni. Így elkezdik a toborzást.

Felkeresik Bruce Banner-t (Hulk-ot), Tony Stark-ot (Vasembert) és Steve Rogers-t (Amerika Kapitányt), hogy segítsenek a föld megvédésében. Ott van még a Fekete Özvegy és Sólyomszem, vagyis a „gyilkos duó”. És később Thor is megjelenik, hogy kézre kerítse testvérét és hazavigye. Így összeáll a nagy csapat. De ahogy ez ilyenkor lenni szokott semmi nem megy könnyen, mivel ennyi önálló és határozott hősnek nehéz egyetértésben és csapatban dolgoznia, azonnal kiütköznek a köztük lévő jellem és viselkedési különbségek és mindannyiuknak meg kell azért küzdeniük, hogy megértsék és elfogadják egymást. Mert csakis ekkor válhatnak igazi és erős csapattá. Főként Amerika Kapitány és Vasember feszül egymásnak az elején, de utána megkedvelik egymást a végére.

A történetről nem akarok többet írni, mindenki nézze meg a moziban, inkább csak azokat a momentumokat vagy jeleneteket szeretném kiemelni, amelyek nekem nagyon tetszettek, vagy mély nyomott hagytak az emlékezetben. Imádtam a kis poénokat, amiket jól odaszurkáltak egymásnak, ebben főleg Vasember járt az élen, és megállapítottam, hogy Robert Downey Jr. ugyanolyan jól és szórakoztatóan alakítja Tony Stark-ot, mint Sherlock Holmest (legalábbis itt). A kis viccek vagy beszólások, mindig jókor jöttek, amikor már kezdett komorrá vagy éppen unalmassá válni a történet. Ahogy már korábban említettem szintén jól és hitelesen volt ábrázolva a jellemek közötti különbségek és az, hogy milyen nehéz ennyi különféle embernek megtanulni egymáshoz alkalmazkodni.

Az akciójelenetek pörgősre és izgalmasra sikeredtek, ebben sem szenvedhetett senki se hiányt. Nem is tudom, mit kellene még írnom róla. Nagyon jó film, amit szerintem senkinek sem kellene kihagynia, nem tudok belekötni, nincs hiányérzetem vele kapcsolatban, minden a helyén volt. Felkerült a kedvenc filmjeim listájára.
Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=3WzjqqMpnfE
10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...